MIVEL ÉRHETED EL, HOGY A VEVŐD VISSZATÉRŐ VEVŐ LEGYEN?

2018.06.23

Sok esetben látom, hogy egy vásárlás ebből a pár főbb momentumból áll:
1. Vevő bejön, köszönnek neki
2. Vevő leveszi a terméket a polcról
3. Vevő fizet
4. Eladó megköszöni a vásárlást, elköszön

Ez miért kevés? 🤓
Mert ha nem kommunikálunk eleget és megfelelően, a vásárlót semmivel sem fogjuk arra motiválni, hogy újra visszajöjjön, vagy hogy hamarabb, netán gyakrabban visszajöjjön.

Hogyan érhetjük ezt el?
- aktív bolti értékesítéssel az üzlettérben
- plusz termék ajánlásával, ugyanis lehet, hogy megtalálja élete termékét, de ne jutott eszébe rákérdezni, vagy lehet, nem is tudja, hogy olyan létezik
- kiemelten pozitív kiszolgálással, hogy elégedett legyen a vevő
- szóljunk pár szót a következő újdonságokról, ami által felkeltjük az érdeklődését
- semmiképpen se engedjük el a vevőt bármilyen szóróanyag, katalógus nélkül
- hívjuk fel a figyelmét az aktuális, vagy várható akciókra
- szóljunk pár jó szót, amivel szebbé tehetjük a napját
- ha van kuponunk, mindenképpen adjunk neki, hogy oka legyen visszatérni

Jól látható, mennyi eszköze van annak, hogy visszainvitáljuk a vevőt, ha magától nem tervezné a visszatérést.

Neked mi a bevált praktikád erre? Van olyan kommunikációs fogásod, amit szívesen alkalmazol?

Jó forgalmat, jó értékesítést! 

Fotó: Pinterest

© 2017 PMA Good Commercial Work Budapest
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el