MINDIG LEGYEN IDŐD A PROFIZMUSRA
Emberekkel foglalkozni sosem könnyű. A kereskedelemben olykor több száz emberrel kell egy eladónak kapcsolatba kerülni és egy részükkel mélyebbre ható szakmai kommunikációt folytatni.
Nem lehet mindegyik vevőt egyszerre ezer százalékosan egyemberként kiszolgálni, van, akire kevesebb, van, akire több idő jut. Olyan is előfordul, hogy egyszerre több vevő szólítja meg az eladót, aki viszont egyszerre csak egy vevővel tud kommunikálni. Viszont ami a legfontosabb: hogy minden vevőhöz állhatsz professzionális tudással, attól függetlenül, hogy egy, vagy tíz perced van arra, hogy az eladást lefolytasd. Így érdemes türelmet kérni, és amennyire csak lehet, odafigyeléssel kezelni a hozzá forduló vevőket, és kompenzálni a várakozási időt a szakmai tanácsadással. Aki türelmetlen, úgyis továbbáll, de ha valaki értékeli, hogy odafigyel rá az eladó, meg fogja várni, és jó eséllyel lesz belőle eladás is.