HÍRLEVELEK ÉS KERESKEDELEM
A reggeleim nagy részét általában hírlevelek olvasásával indítom, ez pedig legtöbbször buszon/héven valósul meg, vagy most speciel itthon.
Azért jó feliratkozni szakmai hírlevélre, mert rengeteg hasznos cikk jut el hozzád, amit egyébként lehet, hogy nem találsz meg, mert nem kattintasz direkt az oldalra, de így tudsz szelektálni a kapott linkekből.
A legtöbb hírlevelem kiemelkedő szakemberektől jön, főként marketing témában, rengeteget tanulok tőlük.
Mi a közös a marketingben és az eladásban?
Nagyon sok minden!
A marketing mára az a fajta tevékenység lett, ami vizsgálja magát a vevői motivációt, az igényeket, ezt folyamatosan fejleszti, hiszen a fogyasztói szokások is folyamatosan változnak, és hidat képez a vevő és a termék között a folyamatos különböző kommunikációval.
Ezt pedig eladóként bizonyos formában neked is meg kell tenni.
Az eladói magatartásoddal, az imidzseddel, a céghez való hozzáállásoddal, a szakmai kommunikációddal és a tudásoddal mind-mind hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a vevőd kapcsolni tudja a jó érzéseket a cégeddel, termékeddel szemben, ezáltal törzsvásárló legyen.
Jó pár szakma, vagy terület kapcsolódik még a bolti eladáshoz, amire nem is gondolnál, hogy nem árt, ha ezekben is jártas vagy:
- marketing
- szervezetfejlesztés
- kommunikáció
- fogyasztóvédelem
- élelmiszervédelem
- humán erőforrás
és még mások.
Ha fejlődni akarsz a szakmában, akkor iratkozz fel legalább egy szakmai jellegű hírlevélre, ami minden reggel adhat motivációt, és jól indíthatja a munkanapodat!
Reméljük, a közeljövőben nekünk is lesz ilyenünk, addig is hajrá!